Венцурик Юлія Олександрівна

Про спеціаліста

Лікар - стоматолог, терапевт. Андміністратор Стоматологічної клініки Арбор

Стоматолог-терапевт - це лікар, який спеціалізується на діагностиці та лікуванні захворювань порожнини рота, зубів і ясен. Він займається різноманітними терапевтичними процедурами для відновлення устної порожнини та збереження її здоров'я.

Обов'язки стоматолога-терапевта включають:

► Діагностика: Виявлення захворювань зубів і порожнини рота за допомогою огляду, рентгенографії та інших методів діагностики.

► Лікування карієсу: Вилучення уражених ділянок зубів, видалення карієсу та відновлення зубної тканини.

► Лікування ясен: Проведення процедур для лікування та профілактики захворювань ясен.

► Встановлення пломб: Заповнення порожнин, утворених після видалення каріозної тканини, для відновлення форми і функції зубів.

► Ендодонтичне лікування: Лікування кореневих каналів для врятовання зуба від видалення.

► Профілактичні процедури: Проведення чищення, фторування та інших профілактичних заходів для підтримки устного здоров'я.

► Консультації та навчання: Надання пацієнтам інформації щодо правильного догляду за порожниною рота та рекомендацій з профілактики захворювань.

Стоматолог-терапевт відіграє ключову роль у збереженні здоров'я зубів і порожнини рота, допомагаючи пацієнтам досягати та підтримувати красиву та функціональну посмішку.

Наші Спеціалісти

Лікар – стоматолог вищої кваліфікаційної категорії, доктор медичних наук, професор кафедри стоматології
Хіруг - стомтаолог першої кваліфікаційної категорії, основні напрями - імплантологія,  реконструктивна хірургія
Медлярська Тамара Генадіївна - лікар-ортодонт, стоматолог. Спеціалізується на корекції прикусу у дітей та дорослих