Хірургія

Хірургія у стоматології — загальна медична галузь, яка включає включає широкий спектр лікування.

Пацієнти звертаються до стоматолога-хірурга, коли консервативне лікування зубів не дає результатів. Хірург працює разом з іншими спеціалістами, консультуючись з стоматологами-терапевтами, ортодонтами і ортопедами, тому таке лікування дуже ефективне та дієве.

Лікар-хірург проводить колосальну роботу в стоматологічній справі:

• лікує патології ротової порожнини (вроджені і набуті);
  • усуває дефекти щелеп;
  • видаляє доброякісні і злоякісні новоутворення;
  • лікує різні захворювання зубів (абсцес, флюс, пародонтит, дефекти зубного ряду, рецесію ясен, флюси, остеомієліт, тощо).

В стоматологічній кліниці «Арбор» застосовують сучасне лікування з інноваційними методиками:

• видалення зубів;
  • хірургічні етапи імплантації зубів;
  • хірургічна підготовку кісткової тканини перед проведеннями імплантації із використанням сучасних остеопластичних матеріалів.

Консультація до хірурга

Просто так на консультацію до хирурга не треба записуватися. Рекомендовано спочатку відвідувати стоматолога-терапевта, щоб фахівець порекомендував візит.

Поважні причини записатися на прийом до хірурга:

• пошкодження або руйнування зуба;
  • початок запалення ясен, зубів, щок, тощо;
  • травмування зуба, яке призвело до порушень роботи у всій щелепі;
  • усунення зубного ряду (якщо вчасно не зроблено імплантацію);
  • постійна ниюча біль у щелепі.

Якщо Вас турбують вищеперераховані або інші симптоми — звертайтеся до фахівців в стоматологію «Арбора»! Досвідчені і висококваліфіковані стоматологи допоможуть зробити хірургічні процедури приємними і безболісним, завдяки знеболювальному та сучасному медичному обладнанню!