Профілактика

Профілактика стоматологічних захворювань — комплекс медичних заходів для зменшення ризику появи карієсу і захворювань ясен та, при необхідності, лікування на ранніх стадіях захворювання.

Фахівці від стоматологічної клініки «Арбор» надають рекомендації та призначають прийоми для попередження захворювання або стадії хвороби:

• комплекс заходів по збереженню твердих тканин зубів та попередження розвитку карієсу зубів у дітей та дорослих — щоденна ретельна та правильна гігієна порожнини рота, консультація у фахівця, своєчасне лікування зубних захворювань, збалансоване вживання продуктів з помірним вмістом вуглеводів;
  • фторування зубної емалі та дентину — зміцнення зубної емалі і дентину;
  • комплекс заходів з профілактики хвороб пародонта; головний чинник хвороби — мікроорганізми, тому для профілактики потрібно раз на рік здавати загальні й біохімічні аналізи на кров та сечу.

Для профілактики захворювань потрібно планово відвідувати стоматолога 1 раз на півроку та дотримуватися гігієни порожнини рота (чистити зуби двічі на день, використовувати ополіскувачі та зубни нитки, тощо).