Терапія

Терапевтична стоматологія

Терапевтична стоматологія займається діагностуванням та лікуванням карієсу і ускладнень захворюваннях на всіх етапах а також лікування ясен. До лікаря потрібно звернутися для консультації перед серйозними видами лікування: протезування, імплантації, ортодонтії.

У клініці «Арбор» застосовують ефективні методи діагностики та терапії:

лікування карієсу зубів і будь-яких його ускладнень (пульпіту, періодонтиту);
лікування запалення ясен (гінгівіту, пародонтиту);   ➡️ http://arbor-clinic.com.ua/services/parodontologiya
лікування некаріозних уражень емалі (флюорозу, гіпоплазії, ерозії);
лікування і реставрація зуба після травми;
усунення вроджених дефектів форми та кольору.

Карієс

Поставимо основні запитання до діючого президента Асоціації Стоматологів України та головного лікаря клініки - професору Мазур Ірині Петрівні.

Що це карієс простими словами?

- це руйнування твердих тканин зуба під дією мікроорганізмів у ротовій порожнині

Як зрозуміти що в мене є карієс і необхідність зверннення до лікаря на огляд ?

- потрібно в першу чергу звернути увагу на основні ознаки

• темні плями на жувальній поверхні зубів
  • наявність дірочки в зубі, в яку також може потрапляти їжа
  • шорсткість поверхні зуба
  • підвищена чутливість до кислого і солодкого, холодного і гарячого
  • з'являється неприємний запах з рота

Виходить на основі данних ознак можно поставити діагноз - карієс?

Ні, не зовсім так! заключно встановити діагноз може лікар , після повного дослідження - огляду, даних рентген знімку, вітальне фарбування емалі.

Яке лікування?

Лікування прибираємо змінені тканини зуба , та встановлюємо фотополімерну пломбу!

Наслідки , якщо вчасно не пролікувати?

На це час, частіше звертаються коли зуб - сильно болить. Це вже є наслідки того що не було вчасно пролікований карієс, та виникло ускладнення запалення пульпи (пульпіт). Як результат маємо більш складне, тривале і коштовне лікування - що полягає у видаленні нерва та наступним пломбування кореневих каналів.

Чи існують люді які не мають карієсу , або чи можливо попередити захворювання?

Так, ключ - профілактика, нагляд у стоматолога з дитинства, герметизація фіссур у дітей, професійна гігієна порожнини рота з наступним обовязковим покріттям зубів фторлаком!

✅ Відновлення зубів із застосуванням сучасних фотополімерних матеріалів (Німеччина, Японія);

✅  Лікування ускладненого карієсу — пульпіту та періодонтиту;

✅  Пломбування кореневих каналів із використанням сучасних технологій.

✅ Процедура проходить безболісно, адже лікар застосовує місцеву анестезію. Під час лікування пацієнт не відчуває дискомфорту, тому що розміщується на зручній кушетці, а використання сучасного медичного обладнання — запорука швидкого та ефективного лікування.