Використання апарату для вектор-терапії при лікуванні гінгівіту та пародонтиту

Вектор-терапія

Вектор-терапія - це концервативний метод лікування     захворювань тканин пародонту, що включає видалення зубного  нальоту та зубного каменю з поверхні кореня зуба за допомогою спеціального апарату

Вектор-терапія, Стоматологія Нивки, Київ Переваги Вектор-терапії:
- Швидке проведення процедури (порівнюючи із SRP терапією);
- Висока ефективність (результат помітний вже після першого використання);
- Безболісність процедури (більшість пацієнтів не потребують знеболення для проведення вектор-терапії);

Показання до лікування:

Протипоказаня до проведення лікування Vector therapy:
  • Гінгівіт;
  • Локалізований та генералізований пародонтит;
  • Профілактика пародонтологічних захворювань;
  • Профілактика ускладнень стоматологічних хвороб, що пов’язані із дентальною імплантацією, ортопедичним протезуванням та ортодонтичним лікуванням.
  • Надмірно великі пародонтальні кишені, що супроводжуються відшаровуванням ясен або гнійними виділеннями;
  • Виражена рухливість зубів;
  • Наявність у пацієнта кардіостимулятора;
  • Онкологічний процес будь-якої локалізації.

Наші роботи До та Після лікування апаратом для вектор-терапії

Наші роботи Вктор-Терапія До та Після. Стоматологія Арбор (Київ, Нивки)

За допомогою апарату «Вектор» лікар-пародонтолог видаляє зубні відкладення у важкодоступних місцях пародонтального карману.

Апарат для вектор-терапії. Вектор. Vector

Гідрооболонка – основна робоча частина апарату

• Робочою частиною в апараті «Vector» є не кінчик інструменту, а гідрооболонка, яка  складається із суспензії гідрокситапатиту кальцію та води.
  • Тобто енергія ультразвуку, що утворюється при роботі апарату, м'яко подається в пародонтальний карман через гідрооболонку (гідродинамічну дію) працюючи за принципом ультразвукової ванни.
  • Пародонтальна кишеня інтенсивно обробляється та промивається.

лікування за допомогою вектор-апарату, стоматологія Арбор (Київ, Нивки )    Вектор-терапія при пародонтиті- це безболісна процедура, що займає близько години. Проте пам’ятаємо, що попередньо потрібно відвідати лікаря-пародонтолога, а також провести комплексну процедуру гігієни ротової порожнини, щоб уникнути попадання бактерій під ясна.

Поширені питання до лікаря-стоматолога

• Як мені зрозуміти яке лікування мені підходить?

Потрібно записатись на консультацію у стоматологічну клініку Арбор, де лікарі проведуть детальний огляд, врахують особливості та визначать, який тип лікування потрібен саме Вам.

• У чому різниця між простим ультразвуком та апаратом Вектор?

Його відмінність полягає у можливості регулювання амплітуди хвиль, у їхньому вертикальному напрямку, а також безконтактному впливі на тканини, що дозволяє провести більш глибоке очищення та зменшити пошкодження слизових оболонок.

• Чи потрібно робити знеболення при Vector терапії?

Зазвичай ні. Проте больовий поріг у кожного пацієнта різний, тому за необхідності ми можемо провести знеболення.

• Вистачить однієї процедури чи ні?

Для підтримки результату Вектор терапію бажано повторити приблизно через 2-3 місяці. Рішення приймає лікар-пародонтолог на плановому огляді, саме тому так важливо приходити на наступний призначений прийом, навіть якщо неприємна симптоматика захворювання у вас зникла.

• Які є недоліки при проведення Вектор при пародонтиті?

Вектор терапія застосовується при лікуванні початкового та середнього ступеня генералізованого пародонтит. За наявності глибоких ясенних кишень використання лише Вектор-терапії може бути неефективне.

• Чи заміняє Вектор терапія роботу Aif Flow?

У роботі апаратом Vector також використовується спеціальний порошок, який знімає наліт та полірує поверхню зуба.

• Який результат слід очікувати від процедури Вектор терапії?

Процедура проведена апаратом Вектор дозволить швидко зняти запалення, прибрати неприємний запах з порожнини рота, усуне кровоточивість та набряклість, допоможе зміцнити ясна та вивести токсини, захистити тканини пародонта від інфекцій.